PROJECTES PINTURA IL·LUSTRACIÓ FOTOGRAFIA DISSENY i WEB BLOG

10.2.10

La república Toni Ibañez

Repte de l'Andreu NO SUPERAT!
L'Andreu ens proposava una idea per un relat:
Toni Ibañez és engolit per un llangardaix gegant, hi troba gent a dins, i hi estableix una república independent.

Després de pensar-hi profundament he arribat a la conclusió que no es pot crear un relat a partir d'aquesta idea, ja que, per si sola funciona perfectament, allargar-la seria un error.
Per altra banda he recordat un antic repte de l'Andreu. Em proposava fer un gif animat a on sortís un llangardaix menjant-se el món.

Ja ho sé, té una falta d'ortografia, però ara no ho canviaré.

5 comentaris:

  1. Hola, família! No sona massa a Pinotxo, això? En comptes de balena, llangardaix. ¿I si canviem el repte i fem que el llangardaix sigui engolit per Toni Ibañez? A veure què hi troba, el pobre rèptil, dins les entranyes del blogaire catosfèric...

    ResponElimina
  2. Que així sigui; benvingut sigui el repte. Tan aviat com pugui m'hi poso, ja em van venint idees pel cap. Però primer hauré de resoldre: perquè Toni Ibañez es menja un llangardaix?

    ResponElimina
  3. La gana és molt puta!

    ResponElimina
  4. Això vol dir que he aconseguit el primer repte insuperable?
    Perfecte! No hi ha un premi per això?
    :)

    Però veig que el tema evoluciona... Què Hollywood es prepari per Toni Ibañez contra la filla de Gamera! Aviat crossover amb V!

    (Ei, del fet que et vegis en cor d'atacar aquest nou repte... n'hem de concloure que és més fàcil imaginar Toni Ibañez engolint un rèptil que un rèptil engolint Toni Ibañez?)

    ResponElimina
  5. Ep!

    Doncs si quins videus tu!

    (el mateix d'en Monzó vaig pensar jo quan el vaig reveure... això és que realment té missatge,no?)

    I en cassases no, ara va sempre amb la mateixa jove, poeta, maca, timida i en fi...


    Salut!

    ResponElimina